ANRE continuă Campania de informare a consumatorilor prin promovarea standardelor de integritate și anticorupție, inițiată în parteneriat cu CNA
22.09.2020 244 Accesări  
Astăzi, pe parcursul zilei, Centrul mobil de consultanță a fost instalat în orașul Comrat, la intrarea în sediul S.R.L. „Găgăuz-gaz”. Astfel, consumatorii care s-au confruntat cu unele neclarități sau au avut unele neînțelegeri cu operatorul în cauză au primit consultanța necesară din partea specialiștilor din domeniu.
Și de această dată Agenția a fost reprezentată de Violina Șpac, director ANRE, care a menționat: „Astăzi am avut parte de consumatori dornici de a-și cunoaște drepturile și obligațiile în raport cu prestatorii de servicii reglementați de ANRE. Discuțiile cu consumatorii în teritoriu sunt salutabile și chiar necesare. Astfel, la solicitarea Asociației Obștești „Народный контроль” din Comrat, în viitor se va planifica desfășurarea mai multor acțiuni de informare în acest sens a consumatorilor din UTA Gagauzia.”
În același context, Ion Pruteanu, șeful Direcției Educație Anticorupție la CNA a spus: „În cadrul activității de astăzi, CNA a oferit consultație consumatorilor deserviți de S.R.L. „Găgăuz-gaz”, despre modul de reclamare a abuzurilor sau a extorcării de mită din partea controlorilor întreprinderii. Concomitent, CNA a informat angajații operatorului despre competențele instituției, măsurile și bunele practici de prevenire a corupției în sectorul privat.”
Consumatorii au fost îndemnați să apeleze la Linia de informare ANRE 08001 0008 sau Linia Națională Anticorupție 080055555 și să denunțe cazurile de corupție din partea operatorului.
Informăm că acțiuni similare se vor desfășura la: Î.C.S. „Premier Energy” – 23 septembrie; S.R.L., S.A. CET-Nord – 28 septembrie și S.A. Termoelectrica – 30 septembrie.
Copyright © 2020 Centrul Național Anticorupție